S.C. Mioko Service Impex S.R.L. cu sediul in Afumati, Sos. Bucuresti - Urziceni nr. 28, Jud. Ilfov este operator de date cu caracter personal inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu nr. 18281
I. Termeni si Conditii Website
Conform legii, va informam ca produsele noastre pot contine urmatorii alergeni: gluten de grau, telina, lapte si derivate din lapte, oua si derivate din oua, peste si derivate din peste, fructe de mare, seminte de susan, mustar, fructe in coaja - nuci, alune.
Site-ul www.lanuci.ro, denumit in continuare “lanuci.ro”, este detinut si administrat de societatea Mioko Service Impex S.R.L., avand urmatoarele date de indentificare: Cod Unic de Inregistrare RO 2834088, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/1364/2002, cu sediul in Sos. Bucuresti-Urziceni nr. 28, Afumati, Jud. Ilfov. Tel.: 0721-526-824; E-mail: restaurant@lanuci.ro
Navigarea pe site-ul lanuci.ro urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenulor de mai jos de catre orice Client.
lanuci.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara niciun fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre lanuci.ro si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.
1. Definitii
Utilizator - orice persoana care viziteaza site-ul lanuci.ro
Client - persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.
Vanzator – societatea Mioko Service Impex S.R.L., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 2834088, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/1364/2002, cu sediul in Sos. Bucuresti-Urziceni nr. 28, Afumati, Jud. Ilfov.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
2. Drepturile de proprietate Intelectuala
Continutul site-ului lanuci.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Mioko Service Impex S.R.L. si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Mioko Service Impex S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
3. Exonerarea de raspundere
Mioko Service Impex S.R.L. nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la lanuci.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, lanuci.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/ vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Mioko Service Impex S.R.L. nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Informatiile incluse pe lanuci.ro au caracter informativ. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa restaurant@lanuci.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunile blog literar, comunitate culturala si recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a lanuci.ro
lanuci.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice.
lanuci.ro, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.
4. Limita accesului la site
Utilizatorii site-ului lanuci.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu lanuci.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. ebucatar.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale / documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda lanuci.ro si afiliatilor / asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.
5. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Mioko Service Impex S.R.L. este inregistrata in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal sub numarul 18281.
Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, sexul, data nasterii, telefon, adresa (domiciliu / resedinta), e-mail.
Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe lanuci.ro, va primi comunicari comerciale din partea lanuci.ro doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.
Datele colectate cu privire la newsletter si alerte sunt confidentiale.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, lanuci.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe lanuci.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.
Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a lanuci.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre lanuci.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul Mioko Service Impex S.R.L.
Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre ebucatar.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.
lanuci.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon / e-mail etc.) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe lanuci.ro pentru niciun fel de prejudiciu.
Datele cardului de plata al Clientului / Utilizatorului / Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre lanuci.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei entitate Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
3D Secure: 3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzarilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).
6. Inregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul lanuci.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. ebucatar.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.
7. Pretul
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/ sau incasare aferente.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului ebucatar.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A., astfel: in ceea ce priveste preparatele - T.V.A. in procent de 9%, in ceea ce priveste celelalte produse si servicii – T.V.A. in procent de 19%.
8. Comanda
Pentru a activa serviciul „Comanda rapida”, Utilizatorul trebuie sa completeze campurile “Nume”, “Email”, “Telefon”, “Oras/Sector”, “Strada, nr”, “Bloc, scara, etaj, ap.”, “Interfon”. Aceste setari pot fi modificate oricand daca bifeaza optiunea “vreau cont”.
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).
lanuci.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant lanuci.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail / telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitarii de comanda din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpara aceste produse nu este incheiat complet pana cand nu vom trimite un e-mail care va anunta ca produsele au fost expediate.)
lanuci.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
+ esuarea / invalidarea tranzactiei online;
+ neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
+ date incomplete sau incorecte ale Clientului;
+ activitatea Clientului poate produce daune site-ului lanuci.ro / partenerilor;
+ livrari consecutiv esuate;
+ alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, lanuci.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, lanuci.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si /sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii lanuci.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Client si lanuci.ro in momentul primirii de catre Client de la lanuci.ro, prin intermediul unui apel telefonic / postei electronice si / sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
In cazul in care un Bun si / sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre lanuci.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si / sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care lanuci.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
9. Facturare – plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client un bon fiscal / factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate face online (card bancar) sau la livrare.
10. Livrarea
Livrarea se va face de catre soferii Mioko Service Impex S.R.L. iar aceasta poate varia in functie de produs, disponibilitatea acestuia si intervalul de functionare care este afisat pe site.
Conditii de livrare:
La solicitarea soferului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca este necesar prin un sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre sofer, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care soferul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul poate fi contactat telefonic de catre sofer in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site si indicatii suplimentare legate de locatia aleasa de catre Client pentru livrarea Comenzii.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre lanuci.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
11. Forta majora
Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.
12. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre lanuci.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.
13. Frauda
Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului ebucatr.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor lanuci.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor lanuci.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.
14. Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Actualizat la data de 01.10.2019: Mioko Service Impex S.R.L. – www.lanuci.ro
II. Termeni si Conditii LaNuci | Restaurant
Pentru rezervarea unei zile este necesara plata unui avans. Acest avans se va scadea din nota finala. In cazul anularii rezervarii, avansul nu se returneaza!
Va rugam solicitati inaintea semnarii contractului managerului de evenimante termenii si conditiile actualizate!
Este interzisa folosirea artificiilor (cu exceptia celor pentru tort), petardelor si a altor materiale explozive sau imflamabile.
Restaurantul nostru nu serveste bauturi alcoolice sau tigari minorilor, responsabilitatea pentru consumul acestora cazand in seama organizatorului evenimentului.
In cazul persoanelor care presteaza servicii la nunta (ex. Lautari), mancarea si bautura pentru acestia trebuie achitate separart.
In cazul altor formatii decat Armonia, Aventurierii si DJ-ul restaurantului, organizatorii evenimentului sunt responsabili de eventualele daune provocate de acestia.
Servirea bauturilor alcoolice se face doar de catre ospatari.
Oferim gratuit camera pentru ingrijirea copilului.
1. Loc de joaca: Restaurant / Ballroom
Locul de joaca este pentru toti copii din restaurant si ballroom, nu se rezerva exclusiv pentru un anumit eveniment.
Va rugam sa respectati regulamentul locului de joaca si sa-l comunicati invitatilor Dvs. si celorlalti participanti la eveniment (cantareti, fotografi etc.).
Nerespectarea regulamentului aduce interzicerea accesului la locul de joaca pe toata perioada evenimentului.
Nu lasati la locul de joaca copii nesupravegheati, responsabilitatea pentru supravegherea copiilor nu revine in seama Restaurantului LaNuci.
2. Muzica Restaurant
Muzica live asigurata de restaurantul LaNuci este pentru toti clientii restaurantului. Ringul de dans este pentru toti clientii restaurantului in conditiile in care muzica este asigurata de restaurantul LaNuci.
In cazul formatiilor recomandate de restaurantul nostru (Armonia, Aventurierii), costurile mesei acestora sunt suportate de noi. Aceste conditii nu se pot oferi sub nicio forma in cazul altor formatii. Aceste conditii sunt valabile doar pentru rezervari mai mari de 30 persoane cu meniu complet (meniu mancare + pachet bauturi).
SE ACCEPTA DOAR DJ-UL RESTAURANTULUI.
Restaurantul LaNuci nu isi ia obligatia prezentei formatiei Armonia / Dj-ului decat in cazul in care clientul plateste onorariul acestora. Acest lucru este valabil si pentru evenimentele de peste 25 pers.
Va rugam sa comunicati managerului de evenimete numele formatiei cu care colaborati inainte de semnarea contractului.
3. Paza si protectie: Restaurant / Ballroom
Restaurantul si Ballroomul asigura o supraveghere video (nu audio) dar nu isi asuma raspunderea pentru neacoperirea integrala a spatiului sau nefunctionarea unei camere (defect tehnic).
NU RASPUNDEM PENTRU BUNURILE PIERDUTE SAU UITATE.
Statutul de oaspete/client al restaurantului este conferit de restaurantul ”LaNuci”.
1. Accesul unui client este permis în următoarele condiții:
+ Împlinirea vârstei minime legale pentru consumul de alcool (18) ani, verificabil în baza unui act de identitate valid;
+ În cazul persoanelor minore, accesul este permis în compania unui adult;
+ Din motive de siguranță, părinții sunt rugați sa supravegheze permanent activitatea copiilor, inclusiv în spațiile speciale amenajate pentru aceștia;
+ Ținută decentă;
+ Comportament decent față de ceilalți clienți și față de angajații restaurantului;
+ Clientul nu se află în stare de ebrietate sau prezintă simptome associate consumului de droguri/substanțe interzise;
+ Restaurantul nu a atins capacitatea maximă, conform autorizației de funcționare și legislației în vigoare;
+ Rezervarea unei mese în prealabil sau participarea în cadrul unui grup de persoane nu exonerează persoana de respectarea regulilor de mai sus, acestea fiind aplicabile la nivel individual.
2. Restaurantul poate refuza accesul clienților în următoarele situații:
+ Una sau mai multe din regulile de mai sus nu sunt respectate;
+ Restaurantul a atins capacitatea maxima de persoane conform autorizației de funcționare și legislației în vigoare;
+ Când lista de rezervări anticipează capacitatea maximă de persoane în locație, prioritate au clienții care au rezervare;
+ În cazul unor situații speciale care pot afecta siguranța, imaginea și/sau binele clienților și a personalului.
3. Persoanele cu dizabilități sunt rugate să apeleze la angajații restaurantului pentru asistență specială.
4. Fumatul este strict interzis, excepție făcând tigarile electronice și zonele special amenajate pentru fumatori.
5. Accesul unui client în locație poate fi refuzat/revocat în situații de perturbare a celorlalți clienți, a activității localului sau în cazul încălcării unor reguli de conduit și decență (ex: consumul de substanțe interzise, fumatul de tigari si tigarete altele de cat cele electronice, in interior, etc.)
6. Plata consumației se face în numerar, sau cu card bancar. Clienții sunt rugași să păstreze bonurile fiscale până la plecare.
7. Restaurantul nu răspunde de obiectele personale lăsate nesupravegheate, pierdute sau deteriorate.
8. Nu este permis accesul cu mâncare și/sau băutură din afara locației.
9. Nu este permis accesul cu arme și/sau armament.
10. Nu este permis accesul cu animale de companie.
11. Autoturismele parcate în perimetrul restaurantului rămân în răspunderea proprietarilor.
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor și normelor de conduita în societate, precum și celor stabilite prin prezentul regulament.
Clientul va trebui să respecte liniștea în restaurant și în zona de relaxare, precum și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, oaspeții restaurantului trebuie să aibă grijă de proprietate și să o folosească cu simț de raspundere pe parcursul șederii lor în incinta restaurantului. Orice stricăciuni sau pagube produse ca urmare a utilizării necorespunzătoare a bunurilor încredințate atrage răspunderea materială a celor care au cauzat-o.
Orice încălcare a uzanțelor sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul administratorului locației să întrerupă imediat prestarea serviciului, fără niciun preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza servirea în restaurant și accesul în zona de relaxare a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii restaurantului sau deranjează alți oaspeți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând restaurantului ”La Nuci” va fi suportată de către persoanele vinovate de producerea acestora.
În cadrul unității noastre sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice sau alimentelor din exteriorul acestuia, fără acordul prealabil al conducerii.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
Sunt strict interzise introducerea și folosirea de boxe audio și alte sisteme de ascultat muzica fără acordul în prealabil din partea conducerii.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din restaurant sau zona de relaxare clienții indezirabili.
Accesul în incinta locației cu băuturi și alimente care pot pune în pericol siguranța oaspeților sunt strict interzise.
În incinta locației este obligatorie păstrarea curățeniei și respectarea normelor igienico-sanitare.
Administratorul nu își asumă responsabilitatea pentru nerespectarea prezentului regulament de către clienți și nu va acorda despăgubiri morale sau financiare în cazul producerii de accidente, pagube morale sau materiale.
Considerăm că orice client a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către restaurantul ”LaNuci” (restaurant, evenimente, livrare).
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
III. Termeni si Conditii LaNuci | Ballroom
Pentru rezervarea unei zile este necesara plata unui avans. Acest avans se va scadea din nota finala. In cazul anularii rezervarii, avansul nu se returneaza!
Va rugam solicitati inaintea semnarii contractului managerului de evenimante termenii si conditiile actualizate!
In cazul unui numar de persoane mai mic decat cel stabilit in contract (cu o diferenta de +/- 10 persoane), diferenta se achita integral - se achita meniul intreg, la pretul stabilit la data semnarii contractului.
Este interzisa folosirea artificiilor (cu exceptia celor pentru tort), petardelor si a altor materiale explozive sau imflamabile.
Restaurantul nostru nu serveste bauturi alcoolice sau tigari minorilor, responsabilitatea pentru consumul acestora cazand in seama organizatorului evenimentului.
In cazul persoanelor care presteaza servicii la nunta (ex. Lautari), mancarea si bautura pentru acestia trebuie achitate separart.
In cazul altor formatii decat Armonia, Aventurierii si DJ-ul restaurantului, organizatorii evenimentului sunt responsabili de eventualele daune provocate de acestia.
Servirea bauturilor alcoolice se face doar de catre ospatari.
1. Loc de joaca: Restaurant / Ballroom
Locul de joaca este pentru toti copii din restaurant si ballroom, nu se rezerva exclusiv pentru un anumit eveniment.
Va rugam sa respectati regulamentul locului de joaca si sa-l comunicati invitatilor Dvs. si celorlalti participanti la eveniment (cantareti, fotografi etc.).
Nerespectarea regulamentului aduce interzicerea accesului la locul de joaca pe toata perioada evenimentului.
Nu lasati la locul de joaca copii nesupravegheati, responsabilitatea pentru supravegherea copiilor nu revine in seama Restaurantului LaNuci.
2. Muzica Ballroom
In cazul formatiilor recomandate de restaurantul nostru (Armonia, Aventurierii), costurile mesei acestora sunt suportate de noi. Aceste conditii nu se pot oferi sub nicio forma in cazul altor formatii.
Va rugam solicitati managerului de evenimente numele formatiilor cu care nu colaboram.
Taxele afernte muzicii nu cad in seama LaNuci Ballroom ci a organizatorului evenimentului sau a formatiilor prezente.
3. Paza si protectie: Restaurant / Ballroom
Restaurantul si Ballroomul asigura o supraveghere video (nu audio) dar nu isi asuma raspunderea pentru neacoperirea integrala a spatiului sau nefunctionarea unei camere (defect tehnic).
Nu raspundem pentru bunurile pierdute sau uitate.
IV. Politica de Cookies
1. Ce sunt Cookie-urile?
Sunt fisiere de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care acesta acceseaza internetul.
Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (Internet Explorer, Edge, Chrome, Opera, Firefox, Safari, etc.) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).
2. La ce sunt utile Cookie-urile?
Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.
3. Utilizarea Cookie-urilor?
Exista doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Cele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada definita de parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de catre utilizator, accesand setarile browserului (Internet Explorer, Edge, Chrome, Opera, Firefox, Safari, etc.).
4. Contin Cookie-rile date personale?
Cookie-urile in sine nu solicita si nu stocheaza informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Aceste date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.
5. Optiuni privind Cookie-uri
In general, un browser folosit pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit.
Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in meniul de setari a aplicatiei (browser-ului web).
6. Importanta Cookie-urilor pentru internet
Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator.